MEDLEMSAVGIFT FÖR 2024

• Avgiften för att vara medlem i SOK Knallen och få ta del av föreningens förmåner är 400 kr per år.
  • För pensionär som fyller 65 år under 2024 eller är äldre är avgiften 200 kr per år.

I medlemsavgiften ingår alla träningstillfällen, klubberbjudanden samt försäkring.

Du hittar formuläret för att bli medlem längre ner.

Träningar

Se vår kalender för aktuella träningar.

TisdagLöpning intervaller
OnsdagLandsvägscykling
TorsdagMTB-cykling och Löpning 10-12km
LördagLandsvägscykling (MTB-cykling under vinterperioden)
SöndagLöpning distans

Detta går INTÄKTERna TILL

Intäkterna från medlemsavgiften och våra arrangemang gör det möjligt för oss som förening att hyra Ryahallen för intervallträningar under vinterhalvåret november-mars.

Vi kan också genom intäkterna lämna rabatter för löpar- och cykelkläder, ordna höstutflykter och andra aktivitetsdagar, och inte minst att vara medlem i våra idrottsförbund – Riksidrotts-, Friidrotts- och Skidförbundet) samt erhålla klubbförsäkring från Folksam.

Arrangemang

SOK Knallen anordnar för närvarande 2 tävlingar per år, BUM – Borås Ultra Marathon och 6-timmars.

Medlemsavgiften betalas senast 31 januari varje år eller efter provträning.
Blir man ny medlem sent på året d.v.s. från den 1:e november 2023 gäller medlemsavgiften för även för nästkommande år 2024. Kom gärna och provträna något pass för att känna efter om det är något för dig.

Nya medlemmar fyller i nedanstående formulär.

Betalning

Plusgiro: 38 64 13-9

Swish: 123 671 50 49

OBS! Ange att det är medlemsavgift inbetalningen avser samt skriv avsändare i meddelandet så att vi vet vem som gjort inbetalning.

Tio siffror: ÅÅMMDD-####
Som medlem i SOK Knallen behöver vi ibland komma i kontakt med dig, därför behöver vi din e-postadress.
Som medlem i SOK Knallen behöver vi ibland komma i kontakt med dig, därför behöver vi ditt mobilnummer.